ДПА 11 клас

Орієнтовні вимоги
до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців)
у системі загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році

Загальні положення
Державна підсумкова атестація (ДПА) в 2018/2019 навчальному році проводиться відповідно до Порядку проведення  державної підсумкової атестації (далі-Порядок), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
02 січня 2019 року за  № 8/32979 та наказів Міністерства освіти і науки України: № 59 від 25.01. 2019 р. «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», № 116 від 01.02. 2019 р. «Про внесення зміни до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року № 59».



Державна підсумкова атестація учнів 11-х класів проводиться у закладах освіти у випадках, визначених пунктами 6, 8, 10, 12, 13-16, 18 розділу ІІ Порядку проведення державної підсумкової атестації. У разі проведення атестації учнів 11 класів за місцем навчання атестаційні завдання укладаються учителями закладу освіти відповідно до орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, затверджених наказами МОН № 192 від 20.02.2015 і № 94 від 08.02.2016.
Звертаємо увагу на те, що у разі відсутності учня (вихованця) в день проведення державної підсумкової атестації у Класному журналі у відповідній колонці фіксують відсутність учня/учениці.


Про результати державної підсумкової атестаціїучнів  11 класу у 2017-2018 навчальному році


      У 2018 році у ЗНО брали участь 26 випускників школи, що складає 100%. В поточному  році ЗНО з української мови, математики  або історії України та один предмет за вибором  зараховувалось як державна підсумкова атестація

ЗНО (ДПА) з математики : всього – 12 учнів, із них початковий рівень – 0 учнів, середній рівень – 6 учнів (50%), достатній рівень – 5 учня (42%), високий рівень – 1 учня(8%).

ЗНО (ДПА) з біології  складали 5 учні. Результати наступні: початковий рівень - 0 ученів (0%), середній рівень – 1 учнів (20%), достатній рівень – 2 учнів (40%); високий рівень – 2 учнів (40%).

ЗНО (ДПА) з хімії складали 2 учня. Результати наступні: початковий рівень - 0 ученів (0%), середній рівень – 0 учнів (%), достатній рівень – 2 учнів (100%); високий рівень – 0 учнів (%).

ЗНО (ДПА) з географії  складали 2 учня. Результати наступні: початковий рівень - 0 учнів (0%), середній рівень – 0 учнів (%), достатній рівень – 2 учнів (100%); високий рівень – 0 учнів (%).
З метою підвищення результативності навчання, забезпечення об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі річної та державної підсумкової атестації та недопущення значних розбіжностей між річним оцінюванням та державною підсумковою атестацією,



***

Про зарахування учням 11 класу результатів ЗНО з біологіїяк ДПА у 2016/2017 навчальному році



П.І.Б учня
Оцінка за атестацію
1.      
Мороз Даниїл  Олександрович
3 (три)
2.      
Пухлій Микола Олександрович
5 (п’ять)
3.      
Ужва Юлія Вікторівна
5 (п’ять)


Про зарахування учням 11 класу результатів ЗНО з математикияк ДПА у 2016/2017 навчальному році



П.І.Б учня
Оцінка за атестацію
1.      
Басанський Євгеній Сергійович
8 (вісім)
2.      
Василюк Кирило Володимирович
8 (вісім)
3.      
Городецький Дмитро Сергійович
     11 (одинадцять)
4.      
Короленко Олександра Юріївна
8 (вісім)
5.      
Рубель Аріна Андріївна
10 (десять)



***

Про зарахування учням 11 класу результатів ЗНО з математикияк ДПА у 2015/2016 навчальному році


       
П.І.Б учня
Оцінка за атестацію
1.      
Ващенко Ірина Анатоліївна
10 (десять)
2.      
Гайдук Лілія Агіфівна
9 (дев’ять)
3.      
Гугля Артем Олексійович
11 (одинадцять)
4.      
Денисова Юлія Сергіївна
6 (шість)
5.      
Дувергер Натягіна Давид Ісаак
8 (вісім)
6.      
Замирайло Андрій Вікторович
6 (шість)
7.      
 Кругла Ольга  Юріївна
9 (дев’ять)
8.      
Мізін Олексій Ігорович  
5 (п’ять)
9.      
Носарєв Герман Анрійович
7 (сім)
10.  
Пачко Тетяна Олександрівна
7 (сім)
11.  
Тарасюк Олексій Олександрович
7 (сім)


*** 


Про підсумки проведення державної підсумкової атестації 11-го класув 2014/2015 навчальному році

        Із 30 випускників школи атестацію проходило 30 учнів, жодного учня не було звільнено від державної підсумкової атестації ні за станом здоров’я, ні як переможців ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.
У 2015 році державну підсумкову атестацію учні 11-го класу складали з трьох предметів у два етапи:
·  24 квітня у пунктах тестування – з української мови у формі ЗНО;
·  25 травня – з двох предметів - математики і історії України  (13 учнів 11 класу обрали ДПА з математики і 17 учнів – з історії України.
·  28 травня – предмет за вибором (профільний предмет)  - англійську мову.
Атестація учнів 11-го класу проводилась у письмовій формі. Завдання для проведення атестації з математики, історії України та англійської мови укладали вчителі відповідно фаху. Завдання були погоджені на педагогічній раді (протокол № 5 від 27 квітня 2015 року) та затверджені директором школи. Зміст завдань державної підсумкової атестації було складено відповідно до затверджених Міністерством освіти орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань.
На допомогу випускникам 11 класу було оформлено інформаційний стенд і плакат , на яких розміщена наступна інформація:
·        графік державної підсумкової атестації;
·        графік консультацій;
·        графік чергування вчителів;
·        наказ про списки учнів для участі в ДПА з математики та історії України.
В кабінетах оформлені інформаційні куточки, на яких розміщено рекомендації учителів-предметників щодо підготовки до ДПА та ЗНО.
         Результати державної підсумкової атестації в 11-му класі відображено в  таблиці (додаток 1).
         За результатами ДПА бали початкового рівня відсутні.
Бали середнього рівня:  15 % - з математики
Бали достатнього рівня: 39 % - з математики
Бали високого рівня:  46 % - з математики
          
Учні 11-го класу при складанні державної підсумкової атестації з математики показали результати які підтверджують річне оцінювання.
В 2014/2015 навчальному році учні 11 класу мали право обирати історію України або математику.
13 учнів 11 класу (43% від загальної кількості випускників 2015 року) обрали математику, що свідчить про значний інтерес старшокласників до вивченням математики. Учні добре розв’язують логарифмічні, показникові рівняння і нерівності, засвоїли правило знаходження похідної функції, площі криволінійних трапецій, основні тригонометричні формули, розв’язують геометричні задачі, з поясненням та аргументацією. Але поряд з цим є окремі учні, які помиляються при розв’язуванні рівнянь і нерівностей, роблять помилки при обчислюваннях, не вірно використовують геометричні формули, не повністю роблять пояснення та не спираються на теореми при розв’язуванні геометричних задач.

Результати державної підсумкової атестації  та річного оцінювання учнів 11-го класу  за 2014/2015 навчальний рік з математики

Всього 
Річне оцінювання
Результати ДПА
1-3 б
%
4-6 б
%
7-9 б
%
10-12 б
%
1-3 б
%
4-6 б
%
7-9 б
%
10-12 б
%
13
-
-
2
15%
5
39%
6
46%
-
-
2
15%
5
39%
6
46%









***


Про підсумки проведення державної підсумкової атестації 11-го класув 2012/2013 навчальному році

У 2012/2013 навчальному році державна підсумкова атестація в старшій школі проводиться з трьох предметів: української мови, профільного предмета та предмета за вибором.

Державна підсумкова атестація для випускників 11-х класів відбудеться з 27 по 31 травня 2013 року.

Державна підсумкова атестація в старшій школі проводиться з трьох предметів:

українська мова;
профільний предмет (для учнів, які навчалися у класах з профільним навчанням), історія України або математика (для учнів, які навчалися у класах універсального профілю);
предмет за вибором.

При вивченні двох профільних предметів (наприклад, фізики і математики у фізико-математичному профілі) атестацію складають із одного з них замість предмета за вибором.


Державна підсумкова атестація з математики в 11 класах проводиться у формі інтегрованої письмової роботи з математики (інтегрований іспит з алгебри та початків аналізу і геометрії) за навчальним посібником "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 11 клас" (авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Панкратова І. Є. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Посібник містить 50 варіантів атестаційних робіт. Кожен варіант атестаційної роботи складається з чотирьох частин, що відрізняються за складністю та формою тестових завдань.

Учні загальноосвітніх класів, які вивчали математику за програмою рівня стандарту, виконують завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання), та завдання третьої (2 завдання) частин атестаційної роботи. В третій частині роботи учню необхідно розв’язати завдання достатнього рівня з алгебри та початків аналізу (3.1) а також одне із завдань високого рівня за власним вибором (3.2 або 3.3).

Учні, які навчались за програмою академічного рівня, виконують усі завдання першої, другої та третьої частин атестаційної роботи.

Кожний варіант атестаційної роботи включає завдання різних типів і рівнів складності, які охоплюють більшість розділів навчальної програми. Серед них: тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання відкритої форми з короткою відповіддю, завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Таке поєднання дає змогу учневі максимально розкрити свої здібності.

Варіанти завдань першої та другої частин підсумкової атестаційної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин - Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти та управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за вказаним посібником.
Кожен учень у класі має виконувати один з варіантів першої та другої частин атестаційної роботи та один із варіантів, запропонованих класу, третьої (третьої та четвертої) частини атестаційної роботи.

Для учнів загальноосвітніх класів, які вивчали предмет за програмами рівня стандарту, або академічного рівня, на проведення державної підсумкової атестації передбачено 3 академічних години, для учнів профільних класів – 3,5 академічних години, для учнів класів з поглибленим вивченням математики – 4 академічні години.

Клас
Учнів в класі
Писало роботу
1-3 балів
4-6 балів
7-9 балів
10-12 балів
% якості
11
 25
 7



100 


Комментариев нет:

Отправить комментарий